4 września 2017

Dzierżawa i treningi


Wydzierżawiliśmy z Black Power Stud klacze Manyoka oraz Nightcall, wkrótce pojawią się one w Ilarii. 

Bierzemy udział w klinice w Homestead  wraz z naszym jedynym skoczkiem Prisoner of Azkaban, chcąc zaczerpnąć profesjonalnej opinii stajni ukierunkowanej na skoki. W zamian niebawem przyjedzie na kilka dni ogier Memo Danielem Hussianem. W ramach małej współpracy z Elvią, zagości u nas również FH Last One Resurrected, podczas gdy konie z Ilari (i to te ujeżdżeniowe), będą ćwiczyć fazę zawieszenia na treningach w Homestead. 
Edit: Treningi wkrótce się pojawią. Przez ostatni miesiąc starałam się ogarnąć zamieszanie związane ze studiami.

Myślę, że od października mogę mieć mały problem z czasem. Postaram się jednak zgłaszać konie regularnie. 






7 komentarzy:

  1. http://virtual-stable.blogspot.com/ ZAWODY !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem prawie pewna, że Glow to nie tinker. Co najwyżej jakaś mieszanka tinkera z czymś gorącokrwistym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu masz rację. Glow to mieszanka coba z kłusakiem francuskim, ale w papierach ma nadal rasę "cob irlandzki".

      Usuń
    2. ahh, ok. nie ogarnęłam :P ale kłusaki francuskie mamy w Virtualu (u Agnes i Ruski o ile się nie mylę), więc można to odtworzyć :)

      Usuń
  3. Ja mam srokatke SP ale 2006 rok... Conn też 2006... Możesz pobuszować jednak u mnie po chłodni, może coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popatrz sobie na zielonych pastwiskach, tam na pewno coś będzie

    OdpowiedzUsuń